Forum dla nauczyciela, ucznia, rodzica

urlop zdrowotny

Zapraszamy do dyskusji

Moderatorzy: a.wozniak, apache, m.trojnar

urlop zdrowotny

Postprzez przedszkolanka » Pt cze 13, 2014 2:38 pm

jestem nauczycielka z 26 letnim stazem pracy, od 1 wrzesnia tego roku chcialabym pojsc na pierwszy urlop zdrowotny, w 2011 urodziłam dziecko-byłam od stycznia do sierpnia na L4 a po urodzeniu dziecka do polowy stycznia 2012 na urlopie macierzynskim,wiem ze musze odpracowac wszystkie dni powyzej 6 miesiecy i tu mam pytanie-od którego momentu liczy mi sie to "odpracowywanie" tego wszystkeigo powyzej 6 miesiecy?od stycznia 2012 czy od 1 wrzesnia 2014?
moze jest tu ktos kompetentny lub byl w podobnej sytuacji?czy bede mogla pojsc na ten urlop w tym roku czy w nastepnym czy jeszcze nie wiadomo kiedy?
przedszkolanka

Re: urlop zdrowotny

Postprzez niko48 » Cz cze 26, 2014 1:05 pm

Przestudiuj kodeks pracy nauczycielko :)
niko48

Urlop dla poratowania zdrowia POMOCY!!!!

Postprzez batoja » Pt lip 11, 2014 1:58 pm

Witam serdecznie, mam pewien problem. Ze względu na poważne problemy zdrowotne chciałabym skorzystać z urlopu dla poratowania zdrowia. Niestety mimo przeczytanych wielu informacji na ten temat nie jestem pewna co do jednej kwestii. Chodzi o to kto może wystawić orzeczenie lekarskie...Otóż, mój lekarz pracuje w szpitalu klinicznym i dodatkowo prowadzi prywatną praktykę. Od pewnego czasu chodzę na wizyty właśnie do jego prywatnego gabinetu (ze względu na dogodniejszy dojazd i terminy). Czy będąc na takiej prywatnej wizycie lekarz może wystawić mi orzeczenie z pieczątką prywatnej praktyki? Bo jako lekarz czynny zawodowo (pracujący w szpitalu) ma kontrakt z NFZ jednak jego praktyka prywatna nie obsługuje wizyt refundowanych przez NFZ. Jak mam to rozumieć? Bardzo proszę o pomoc. Może ktoś był w podobnej sytuacji, albo po prostu jest lepiej poinformowany.
batoja

Postprzez m.trojnar » Wt lip 22, 2014 10:48 am